ticket geboekt voor een nieuwe reis Cambodja - Reisverslag uit Breda, Nederland van Dominique Dijkstra - WaarBenJij.nu ticket geboekt voor een nieuwe reis Cambodja - Reisverslag uit Breda, Nederland van Dominique Dijkstra - WaarBenJij.nu

ticket geboekt voor een nieuwe reis Cambodja

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

23 Maart 2016 | Nederland, Breda

Omdat het een geweldig project is dat Volunteerbuildingcambodia en ze een heleboel goeie dingen willen gaan doen in de nabije toekomst ga ik daar weer helpen. Onder andere een communitycentre is het plan en een school. Ik vertrek 19 okt en blijf deze keer tot eind december. Natuurlijk ga ik gewoon door met geld inzamelen. Een aantal maanden geleden heb ik al 1250 euro over kunnen maken en deze week gaat er weer bijna 1400 euro die kant uit.

Dat gaat dus goed maar ik ga nog even door met inzamelen. Donaties mogen overgemaakt op NL10RABO0139525645 tnv D. Dijkstra. Iedere cent is weer een stukje huis, wc, waterpomp enz.

Ook is het nog steeds mogelijk een lekkere taart te bestellen voor dit goede doel. 15 euro en je hebt zo´n heerlijke chocolade, appel, monchou of banoffi taart.

En dan zijn er ook nog de geweldige armbandjes gemaakt door Cambodjaanse Tharry. Hij heeft 1 goed werkende hand en geen benen. Om wat geld te verdienen maakt hij hele mooie armbandjes die ik groot ingekocht heb bij hem en nu verkoop hier voor slechts 5 euro. Hij kan zo zijn kind en zus onderhouden en het geld dat ik er extra voor krijg gaat terug naar het bouwproject.

groetjes Dominique

• 23 Maart 2016 - 18:50

Marij:

Hey ,

goed bezig zet hem op en ik had graag met je mee gegaan....

• 24 Maart 2016 - 08:27

Marieke:

Wow Dominique, wat ben je weer goed bezig!!