Nog steeds aan het inzamelen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Dominique Dijkstra - WaarBenJij.nu Nog steeds aan het inzamelen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Dominique Dijkstra - WaarBenJij.nu

Nog steeds aan het inzamelen

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

30 Juli 2015 | Nederland, Breda

Ondertussen heb ik een aantal mensen gevonden die maandelijks een bedrag over maken voor het project in Cambodja waar ik zo enthousiast over ben. www.volunteerbuildingcambodia.org
Ooit hoop ik daar nog een keer naartoe te gaan maar tot die tijd zamel ik geld in. En maak ik ook nog taarten voor het goede doel.

Wil je me helpen om dit supergoede project te steunen word dan donateur. Rek nr NL10RABO0139525645 tnv D. Dijkstra ovv Cambodja

Of bestel zo'n lekkere chocolade, appel, monchou of banoffi taart voor slechts euro.

Alvast super bedankt, Dominique

Dominique

Febr 2015 ga ik 3 weken naar Cambodja en ik ga daar voor de organisatie Volunteer building Cambodia helpen met het bouwen van huizen voor de mensen in Seam Riep. Samen met Yvonne hebben we 9000 euro ingezameld hiervoor.

Actief sinds 16 Sept. 2011