Nog steeds aan het inzamelen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Dominique Dijkstra - WaarBenJij.nu Nog steeds aan het inzamelen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Dominique Dijkstra - WaarBenJij.nu

Nog steeds aan het inzamelen

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

30 Juli 2015 | Nederland, Breda

Ondertussen heb ik een aantal mensen gevonden die maandelijks een bedrag over maken voor het project in Cambodja waar ik zo enthousiast over ben. www.volunteerbuildingcambodia.org
Ooit hoop ik daar nog een keer naartoe te gaan maar tot die tijd zamel ik geld in. En maak ik ook nog taarten voor het goede doel.

Wil je me helpen om dit supergoede project te steunen word dan donateur. Rek nr NL10RABO0139525645 tnv D. Dijkstra ovv Cambodja

Of bestel zo'n lekkere chocolade, appel, monchou of banoffi taart voor slechts euro.

Alvast super bedankt, Dominique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dominique

Febr 2015 ga ik 3 weken naar Cambodja en ik ga daar voor de organisatie Volunteer building Cambodia helpen met het bouwen van huizen voor de mensen in Seam Riep. Samen met Yvonne hebben we 9000 euro ingezameld hiervoor.

Actief sinds 16 Sept. 2011
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 30336

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 02 Maart 2015

Bouwen in Cambodja, Siem Reap

16 November 2012 - 16 November 2013

Nieuwe reis in Nederland

02 Februari 2012 - 06 Maart 2012

Project Que Rico

Landen bezocht: