1è muur is er - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Dominique Dijkstra - WaarBenJij.nu 1è muur is er - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Dominique Dijkstra - WaarBenJij.nu

1è muur is er

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

16 Februari 2015 | Cambodja, Khett Siem Reab

Afgelopen vrijdag hebben we de vloer gelegd in het huis en daarna was het lekker weekend. Ff bijkomen van al dat zagen, beitelen en timmeren. Ondanks dat wij daar natuurlijk supergoed in zijn kun je wel merken dat je dat niet vaak doet. Zaterdag zijn we erop uit geweest om tempels te bekijken. Die zijn er hier heel veel dus genoeg keuze. Schitterend. Zondag hebben we in de ochtend een stukje gefietst hier in Siem Reap. Langs de rivier oa. Heel apart om te zien hoe de mensen hier leven. Zo'n andere wereld. Aangezien het tegen de middag superheet wordt hebben we de rest van de zondag lekker in een airconditioned koffiehuis gezeten en later in de middag een massage genomen bij de blinde mannen. Erg lekkere zondag zo.
Vandaag weer vroeg op en samen een deur gemaakt en daarna de eerste wand getimmerd. Boven op een steiger, fijn als je hoogtevrees hebt.
Ik zou jullie daarvan graag heel veel foto's laten zien maar de internetverbinding is hier zo slecht dat het uploaden van foto's uren duurt. Daarnaast zet Jason van volunteerbuildingcambodia iedere werkdag mega veel foto's op facebook.
Voor al diegene zonder facebook zoek iemand die het wel heeft want er zijn echt hele leuke foto's bij. En de bouw van het huis is supergoed te volgen.

• 16 Februari 2015 - 09:58

Irene:

Geweldig om jouw verslag te lezen. Dat werken en genieten samen gaat is goed te lezen..Op welk face book zijn die foto's te zien? Groetjes.

• 16 Februari 2015 - 11:49

Jenny:

Dag Dominique.....

Een hele klus!!
    Fantastisch dat het zo goed lukt.....
    Het is fijn dat jij er bent......
    Veel geluk verder......

Met warme groeten van Jenny

• 16 Februari 2015 - 13:35

Margreet:

Inderdaad, prima foto's op facebook! Leuk om het zo en via facebook te volgen! Succes Dominique!!

• 16 Februari 2015 - 18:41

Maggie:

Wat leuk weer om je te volgen Dominique. Tot en met de blinde mannen, ha ha
    En ook om te zien dat je daar met Yvonne zit (ken ik van het NIBA).
    Wereld is toch altijd weer kleiner dan je denkt.

Veel succes verder en groetjes Maggie