Ook een heleboel leuke dingen te doen hier - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Dominique Dijkstra - WaarBenJij.nu Ook een heleboel leuke dingen te doen hier - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Dominique Dijkstra - WaarBenJij.nu

Ook een heleboel leuke dingen te doen hier

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

10 Februari 2015 | Cambodja, Khett Siem Reab

Vanmorgen hard gebeiteld en gezaagd om de palen voor het huis klaar te krijgen. Foto's daarvan helaas alleen op facebook te zien.
Maar wel wat foto's van de quadtocht die ik vanmiddag gemaakt heb. Door de dorpen en het platteland om Siem Reap. Alsof je 100 jaar terug in de tijd gaat. Geen idee hoe het er toen uitzag maar je zou je hier kunnen voorstellen dat het zo was.

• 10 Februari 2015 - 15:58

Chris Budde:

hoi Dominique, wat super goed van jou dat jij je weer inzet voor de arme mensen in Cambodja. Leuk om je verhalen te lezen en je foto's te bekijken. ik wens je veel succes en ook plezier. Misschien tot ziens een keer in Oosterhout.
    Je ex-hardloopcollega van Scorpio, Chris

• 10 Februari 2015 - 20:21

Petra:

Ziet er cool uit do, is op je lijf geschreven dat avontuur ! Doe je wel voorzichtig xx

Dominique

Febr 2015 ga ik 3 weken naar Cambodja en ik ga daar voor de organisatie Volunteer building Cambodia helpen met het bouwen van huizen voor de mensen in Seam Riep. Samen met Yvonne hebben we 9000 euro ingezameld hiervoor.

Actief sinds 16 Sept. 2011