Eerste werkdag - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Dominique Dijkstra - WaarBenJij.nu Eerste werkdag - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Dominique Dijkstra - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

09 Februari 2015 | Cambodja, Khett Siem Reab

Zo onze eerste werkdag zit erop. Vanmorgen om kwart over 6 uit bed, ontbijten en we werden om 7 uur opgepikt om naar de plaats te gaan waar het gezin woont wiens huis we even af gingen breken. Zoals jullie op de foto's kunnen zien was dat zo gebeurd dus daarna konden we gelijk beginnen met balken afmeten en zagen voor het nieuwe huis. In dit huis wonen een moeder met haar dochter, die 7 maanden zwanger is en de dochter's man. In een huis daar vlak achter woont een andere dochter met man en 2 kinderen. Dit stel gaat ook nog een huis krijgen maar er is nog niet bekend wanneer.
Het was lekker om eindelijk te beginnen alhoewel het weekend ook heerlijk was met Siem Reap bekijken, lekker eten, tempel bezoek enz. Maar daarvoor zijn we niet hier gekomen alhoewel het heel fijn is dat we zo de afwisseling krijgen van werken en luxe.

• 09 Februari 2015 - 08:54

Kiki:

Leuk jullie zo te volgen, heel veel succes!!! Heb respect voor jullie..

• 09 Februari 2015 - 09:05

Corine:

Ik ben nu al benieuwd naar het eindresultaat. Kan alleen mar beter worden. Succes dames!

• 09 Februari 2015 - 10:57

Rob:

Leuke foto's Doom. Twee keer blazen ;-)

Succes, ben trots op je !!!

Liefs Rob

• 09 Februari 2015 - 14:42

Petra:

Succes....

• 10 Februari 2015 - 09:27

Marij:

Had ik toch mee moeten gaan voor moeder en kind assisteren bij de bevalling en kraamzorg verrichten!!

Dominique

Febr 2015 ga ik 3 weken naar Cambodja en ik ga daar voor de organisatie Volunteer building Cambodia helpen met het bouwen van huizen voor de mensen in Seam Riep. Samen met Yvonne hebben we 9000 euro ingezameld hiervoor.

Actief sinds 16 Sept. 2011